TESLİMAT
ve İADE POLİTİKASI
GENEL:
Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik
ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve
mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili
olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler
Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara
tabidir.
Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar
tarafından ödenecektir.
Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak
kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu
süre içinde ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.
Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen
niteliklere uygun kullanım kılavuzu gibi belgelerle
teslim edilmek zorundadır.
Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda,
satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu
durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel Alıcı’ya iade
edilmek zorundadır.
SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE:
Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka
kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.
ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE:
Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün
süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin
iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek
teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi
nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu
ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu
iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak
bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.
ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ:
Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce
muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı
mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin
hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI , Teslimden sonra
mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet
kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Fatura da iade edilmelidir.
CAYMA HAKKI:
ALICI; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.
SATICININ CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ:
K.A. CHELLOMOOD HEDİYELİK EŞYA TOPTAN TİC.
Sakızağacı Mah. Taşhan Cad. 77/6 Bakırköy/İstanbul
Whatsapp : +90 544 971 87 88
CAYMA HAKKININ SÜRESİ:
Alıcı, satın aldığı eğer bir hizmet ise, bu 14 günlük süre
sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona
ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet
sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz.
Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar ALICI’ ya
aittir.
Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre
içinde SATICI' ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı
bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen "Cayma Hakkı
Kullanılamayacak Ürünler" hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması
şarttır.
CAYMA HAKKININ KULLANIMI:
3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası,
(İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun
düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.
Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği
takdirde tamamlanamayacaktır.)
İade formu, İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa
standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi
gerekmektedir.
İADE KOŞULLARI:
SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren
en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve ALICI’yı borç altına sokan
belgeleri ALICI’ ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla
yükümlüdür.
ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın
değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında
SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.
Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından
düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya
kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER:
İade edeceğiniz ürünün orjinal koli ve ambalajı bozulmamış
olmalıdır. Ambalajı olmayan veya bozulmuş olan ürünler kesinlikle iade
alınmamaktadır. Özel sipariş üzerine kişiye özel hazırlanmış ürünler
(ürüne isim-tarih vb yazdırma ve özel tasarım,tarih yazdırma vb.) iade
alınamamaktadır.ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda
hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan,hijyen kategorisine giren bijuteri , iç giyim alt parçaları, mayo ve
bikini altları, makyaj malzemeleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma
tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ALICI’ya
teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade
edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten
sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan
ürünler, Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi
gibi süreli yayınlara ilişkin mallar, Elektronik ortamda anında ifa edilen
hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallar, ile ses veya
görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri
kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin,
ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi yönetmelik gereği
mümkün değildir. Ayrıca cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı
ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da
yönetmelik gereği mümkün değildir.Kişiye özel siparişi verilmiş ve kişiye özel
kesilmiş ürünler, kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo,
bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler
ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) iade edilebilmesi
mümkün değildir.
ÖDEME VE TESLİMAT
Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak,
Garanti, Yapı Kredi, Finansbank bankası hesaplarımızdan (TL) herhangi birine
yapabilirsiniz.
Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, Her türlü kredi
kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarından
yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi
kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.
İADESİ KABUL EDİLMEYEN ÜRÜNLER
ipe dizili boncuk,gramlık boncuk,zincir,dantel,saçak,kasnaklar,küpe,epoksi
reçineler,kumaş türleri,ip türleri,inci türleri, metre ile kesilen
ürünler,deforme görmüş ürünler değişimi ve iadesi yapılmayan ürünlerdir.
TESLİMAT ŞARTLARI
Ürünleriniz stok durumuna göre siparişiniz onaylandığında tedarik edilmekte ve sonrasında kargoya verilmektedir. Siparişinizin onaylanabilmesi için satın almış olduğunuz ürünlerin ücretinin kredi kartı veya havale ile ödenmesi gerekmektedir. Onaylanan siparişler 2-7 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir.
TESLİMAT SIRASINDA İBRAZ EDİLMESİ GEREKEN BELGELER
Bilgi Teknolojileri ve İletișim Kurulu’nun 27/12/2016 tarih
ve 2016/DK-YED/517 sayılı kararı ile onaylanan Posta Gönderilerine İlișkin
Güvenlik Tedbirlerine Yönelik Usul ve Esaslara istinaden gönderi kabulünde
uygulanacak yeni kural gereği ürünlerinizi kargo görevlisinden ya da mağaza
personelinden alırken ehliyet, nufüs cüzdanı veya pasaportunuzu göstermeniz
gerekmektedir.